Dan tolong menolonglah kamu dalam perkara kebaikan dan taqwa...Maksud al-Maidah:2.
Allah sentiasa membantu hambaNya selama mana hambaNya membantu saudaranya.. Maksud al-Hadith/Muslim.

Sunday, January 24, 2010

Bakal Doktor Setan?

KUALA LUMPUR: Berpelajaran tinggi tapi tak mampu membuat pertimbangan wajar! Itulah sikap seorang pelajar jurusan perubatan yang baru pulang bercuti di tanah air apabila sanggup memukul bapa kandungnya sendiri selepas permintaannya untuk mendapatkan wang RM1 juta tidak dipenuhi.

Difahamkan, bapa berusia 50-an itu baru menjalani pembedahan pintasan jantung di Institut Jantung Negara (IJN) dan sedang berehat di rumahnya di Ampang di sini, manakala anaknya yang berusia 20-an yang kini menuntut di luar negara, pulang untuk bercuti sejak beberapa hari lalu.

Dalam kejadian jam 11.30 malam Ahad lalu, mangsa sedang menonton televisyen seorang diri di rumah sebelum tiba-tiba anaknya yang baru pulang terus memukul badannya menggunakan besi.

Malah, dalam laporannya kepada pihak polis, mangsa turut mendakwa jari tangan kanannya dihiris dengan pisau oleh anaknya selain turut cedera di kaki.

Mahasiswa terbabit ‘menyeksa’ bapanya dalam usaha memaksa orang tuanya itu menyerahkan wang berkenaan.

Baca sepenuhnya di sini:
http://idhamlim.blogspot.com/2010/01/anak-setan.html

1 comment:

  1. jahatnya.....kejam tak berhati perut..pembunuhhhhh.bapak die yg besarkn die..antar gi sklh smpi masuk U .sampai hati buat mcm tu.tgk nanti ank die plak buat cam tu kat die

    ReplyDelete